Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0990-2250
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
276
Grosime disc frâna [mm]
26
Grosime [mm]
46,1
Înaltime [mm]
47,2
Diametru exterior
276
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
24
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
69
Greutate (în kg)
7,120
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
69
Incarcare date...
BOSCH
HYUNDAI
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
BREMBO
HYUNDAI
CAR
A.B.S.
HYUNDAI
E.T.F.
VALEO
NK
sbs
METELLI
METELLI
FARCOM
AP
MAPCO
ZIMMERMANN
NK
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
KAGER
MEYLE
KAWE
HYUNDAI
HYUNDAI
PAGID
BENDIX
QH Benelux
ASHIKA
HYUNDAI
GIRLING
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TOPRAN
HELLA
TEXTAR
HYUNDAI
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
HYUNDAI
KBP
KAVO PARTS
HYUNDAI
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
GRAF
TRW
HYUNDAI
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
HYUNDAI
APEC braking
BOSCH
UNIPART
LPR
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
PILENGA
MOTAQUIP
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.