Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0990-1612
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
275
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime [mm]
46,3
Înaltime [mm]
46,3
Diametru exterior
275
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
20
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
62
Greutate (în kg)
5,7
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
62
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
BREMBO
A.B.S.
VALEO
VALEO
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
METELLI
METELLI
MAPCO
MAPCO
MEYLE
MEYLE
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
GIRLING
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
SASIC
SASIC
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRW
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
LPR
LPR
VEMO
VEMO
VEMO
PILENGA
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.