Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0990-1602
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
25
Grosime [mm]
46,5
Diametru exterior
255
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
24
Greutate (în kg)
5,230
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
KWP
PEX
PEX
CAR
A.B.S.
TOYOTA
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
NK
sbs
METELLI
AP
AP
NK
MAGNETI MARELLI
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOYOTA
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
TOYOTA
JAPKO
JAPKO
GIRLING
VILLAR
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
DELPHI
DELPHI
TOYOTA
DELPHI
KAVO PARTS
KBP
KAVO PARTS
TOYOTA
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
GRAF
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TOYOTA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
BREMBO
BREMBO
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS
VEMO
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.