Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0990-1412
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
275
Grosime disc frâna [mm]
25
Grosime [mm]
51,6
Înaltime [mm]
49,3
Diametru exterior
275
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
23
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
7,4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
141
Diametru de centrare [mm]
55
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
PEX
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
TOYOTA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
VALEO
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
METELLI
FARCOM
AP
MAPCO
FEBI BILSTEIN
TOYOTA
MEYLE
MEYLE
NK
NK
sbs
KAGER
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
JP GROUP
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
ASHIKA
ASHIKA
TOYOTA
JAPKO
JAPKO
GIRLING
GIRLING
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
REMSA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
TOYOTA
KBP
KAVO PARTS
TOYOTA
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
MGA
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
GRAF
TRW
TRW
TOYOTA
TRW
TRW
TRUSTING
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
LPR
LPR
NPS
NPS
PILENGA
VEMO
VEMO
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.