Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0990-1130
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
256
Înaltime [mm]
45,2
Greutate (în kg)
4,918
Numar bucati necesare
1
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
22,4
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
156
Diametru de centrare [mm]
69
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
KWP
CAR
MAPCO
A.B.S.
KIA
A.B.S.
A.B.S.
KIA
VALEO
E.T.F.
NK
sbs
METELLI
AP
VALEO
NK
MEYLE
JP GROUP
KAWE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAPCO
PAGID
HYUNDAI
BENDIX
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
METZGER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
KIA
GRAF
KIA
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
NPS
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
LPR
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
BREMBO
BREMBO
VEMO
PILENGA
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.