Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 561926S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
256
Înaltime [mm]
46,1
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
22,4
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
69
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
METZGER
FEBI BILSTEIN
METZGER
MAGNETI MARELLI
VALEO
VALEO
NK
METELLI
GALFER
VOLVO
VOLVO
VOLVO
ZIMMERMANN
ATE
ATE
PAGID
HYUNDAI
HYUNDAI
PAGID
PAGID
PAGID
OEM
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
OEM
STOP
QH Benelux
HP (ZEBRA)
QH Benelux
HP (ZEBRA)
ASHIKA
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
REMSA
ICER
ICER
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
Brake ENGINEERING
BREMBO
BREMBO
BREMBO
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
COMLINE
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
FTE
MGA
LPR
ROULUNDS BRAKING
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
GRAF
TRW
TRUSTING
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
LPR
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MINTEX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PROTON
NATIONAL
NATIONAL
PROTON
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.