Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 561716S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
258
Înaltime [mm]
49
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
22
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
72
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
METZGER
BRADI
METZGER
A.B.S.
VALEO
NK
METELLI
GALFER
FORD
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
FORD
MAZDA
FORD USA
FORD
ATE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
PAGID
OEM
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
OEM
STOP
QH Benelux
HP (ZEBRA)
ZIMMERMANN
ASHIKA
ROADHOUSE
ROADHOUSE
REMSA
REMSA
ROADHOUSE
ICER
CIFAM
OBTEC A/S
HELLA PAGID
TEXTAR
BREMBO
Brake ENGINEERING
BREMBO
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
FERODO
TRW
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
GRAF
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FORD
FORD USA
FIRST LINE
JURATEK
MAZDA
MAZDA
FORD
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
FORD
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
LPR
MINTEX
NATIONAL
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.