Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 561488S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Restrictiile producatorului
BREMBO
Diametru [mm]
256
Înaltime [mm]
41
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
21
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
60
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
METZGER
MAGNETI MARELLI
BRADI
PEX
A.B.S.
VALEO
NK
NK
METELLI
GALFER
BENDIX
ATE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ATE
PAGID
PAGID
QH Benelux
HP (ZEBRA)
OEM
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
OEM
STOP
BENDIX
OPEL
OPEL
ASHIKA
ROADHOUSE
ROADHOUSE
REMSA
REMSA
ICER
CIFAM
OBTEC A/S
JURID
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
PONTIAC
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
GENERAL MOTORS
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
VAUXHALL
BREMBO
BREMBO
Brake ENGINEERING
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
GENERAL MOTORS
LOTUS
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BREMBO
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
ROULUNDS BRAKING
MGA
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
TRUSTING
GRAF
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
MOTORCRAFT
FIRST LINE
UNIPART
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
NATIONAL
LPR
JURATEK
MOTAQUIP
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.