Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 24012201321-SET-MS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
22
Diametru [mm]
284
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Numar gauri
5
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Grosime minima [mm]
19,4
Procesare
aliat/cementat
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Înaltime [mm]
43,5
Diametru de centrare [mm]
67
Diametru interior [mm]
154,3
Alezaj-? [mm]
12,8
Incarcare date...
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
KAMOKA
ASHUKI
SWAG
JP GROUP
PEX
PEX
PILENGA
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
MAXGEAR
E.T.F.
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
NK
FARCOM
METELLI
METZGER
AP
AP
ALANKO
ALANKO
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TOPRAN
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BARUM
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
APEC braking
CAR
LPR
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.