Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 24010901231SE-SET-MS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
9
Diametru [mm]
230
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
5
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Grosime minima [mm]
7
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Înaltime [mm]
40,6
Diametru de centrare [mm]
65
Diametru interior [mm]
125,8
Alezaj-? [mm]
15,6
Incarcare date...
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
KAMOKA
ASHUKI
MEYLE
MEYLE
DIEDERICHS
PEX
PEX
CAR
AP
METZGER
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
VALEO
E.T.F.
SEAT
SKODA
VAG
SEAT
SKODA
SEAT
SKODA
SEAT
SKODA
NK
METELLI
FARCOM
KLAXCAR FRANCE
ALANKO
ALANKO
ALANKO
SWAG
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
PILENGA
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
SASIC
TEXTAR
VEMA
LPR
ACDelco
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
KAWE
DELPHI
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
APEC braking
FLENNOR
CAR
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
BREMBO
VAICO
WAGNER
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.