Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADZ94318
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
12
Grosime [mm]
102,3
Diametru exterior
280
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
10
Diametru butuc [mm]
64
Greutate (în kg)
8,145
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
MALÒ
JP GROUP
CAR
CAR
AP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
VALEO
OPTIMAL
NK
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
PROFIT
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
PILENGA
EUROBRAKE
QH Benelux
GIRLING
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SPIDAN
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
NISSAN
COMLINE
COMLINE
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
CAR
CAR
MINTEX
MINTEX
ASHUKI
MABY PARTS
MABY PARTS
STARLINE
PROTECHNIC
LPR
LPR
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.