Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADV184325
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
9
Janta, numar gauri
1
Numarul gaurilor de fixare
5
Grosime [mm]
40,5
Diametru exterior
232
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Diametru butuc [mm]
65
Greutate (în kg)
2,88
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOPRAN
MALÒ
ASHUKI
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
CAR
AP
METZGER
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
MAXGEAR
E.T.F.
SEAT
SEAT
NK
METELLI
MASTER-SPORT
VALEO
AUTOMEGA
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
PROFIT
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
VILLAR
METZGER
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
TEXTAR
TEXTAR
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
LPR
LPR
COMLINE
OEM
GALFER
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
BRECK
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
SIMER
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
QH Benelux
CAR
KEY PARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
BREMBO
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.