Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADV184312
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
30
Janta, numar gauri
1
Numarul gaurilor de fixare
5
Grosime [mm]
52,2
Diametru exterior
320
Diametru asezare gauri -? [mm]
68
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
28
Diametru butuc [mm]
68
Greutate (în kg)
10,11
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BOSCH
BREMBO
BREMBO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
KAMOKA
MALÒ
TOPRAN
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
AP
AP
MAPCO
VALEO
NK
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
PAGID
BENDIX
JURID
GIRLING
SASIC
METZGER
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
AUDI
TEXTAR
TEXTAR
LPR
COMLINE
OEM
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
QH Talbros
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
BREMBO
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
VAICO
PILENGA
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.