Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADV184311
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
30
Janta, numar gauri
5
Numarul gaurilor de fixare
5
Grosime [mm]
49,7
Diametru exterior
345
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
27
Diametru butuc [mm]
65
Greutate (în kg)
12
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
KAMOKA
AUTOMEGA
TOPRAN
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
SKODA
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
AP
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
NK
NK
MAGNETI MARELLI
KAWE
PROFIT
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
SASIC
METZGER
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA PAGID
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
LPR
LPR
COMLINE
OEM
DENCKERMANN
GALFER
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
QH Talbros
BRECO
ABE
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
VAICO
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.