Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADT343144
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
9
Janta, numar gauri
3
Numarul gaurilor de fixare
5
Grosime [mm]
63,6
Diametru exterior
303
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8
Greutate (în kg)
5,520
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
KAMOKA
CAR
AP
AP
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
MAXGEAR
VALEO
VALEO
NK
FARCOM
METELLI
MASTER-SPORT
VALEO
MEYLE
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
JP GROUP
PAGID
PILENGA
BENDIX
BENDIX
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
STELLOX
GIRLING
SAKURA
ASHIKA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
JAPKO
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
OEM
DENCKERMANN
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
RUVILLE
FTE
FTE
BRECO
OPTIMAL
QH Talbros
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
BOSCH
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MDR
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
LPR
NPS
FENOX
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.