Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADN14377
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
7
Janta, numar gauri
2
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
40
Diametru exterior
234
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
6
Diametru butuc [mm]
68
Greutate (în kg)
2,490
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
CAR
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
LEMFÖRDER
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
NK
MEYLE
KAGER
NISSAN
NISSAN
PAGID
PILENGA
BENDIX
JURID
QH Benelux
MAGNETI MARELLI
STELLOX
GIRLING
SAKURA
ASHIKA
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
COMLINE
OEM
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
QH Talbros
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MDR
ASHUKI
LPR
NPS
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.