Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADN143139
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
8
Grosime [mm]
80,6
Diametru exterior
240
Tip disc frâna
plin
Articol extins/Info extins 2
cu rulment roata
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
7
Diametru butuc [mm]
54,95
Greutate (în kg)
5,4
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BENDIX
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
IJS GROUP
KAMOKA
CAR
CAR
AP
MAPCO
MEYLE
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
VALEO
E.T.F.
NK
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
KLAXCAR FRANCE
SPIDAN
AUTOMEGA
NK
NK
BIRTH
IPD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
JP GROUP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PROFIT
PROFIT
EUROBRAKE
PAGID
RUVILLE
RUVILLE
BENDIX
JURID
PILENGA
EUROBRAKE
QH Benelux
GIRLING
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
SASIC
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
OPTIMAL
OPTIMAL
FAG
SPIDAN
NK
RENAULT
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
RENAULT
KAGER
AUTEX
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
Automotive Bearings
COMLINE
COMLINE
OEM
DENCKERMANN
BORG & BECK
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
RUVILLE
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
BORG & BECK
BRECO
ABE
ABE
BREDA LORETT
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRUSTING
TRW
TRW
BREDA LORETT
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
BREMBO
BREMBO
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FLENNOR
CAR
CAR
SNR
BREDA LORETT
MINTEX
NATIONAL
MABY PARTS
MABY PARTS
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
BRT Bearings
LPR
LPR
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
NiBK
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
SKF
TREVI AUTOMOTIVE
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.