Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADN143106
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
12
Janta, numar gauri
1
Numarul gaurilor de fixare
5
Grosime [mm]
67
Diametru exterior
305
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
10,5
Diametru butuc [mm]
90
Greutate (în kg)
6,910
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
ASHUKI
KAMOKA
AUTOMEGA
MALÒ
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
AUTOMEGA
CAR
METZGER
AP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
TOPRAN
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MAPCO
KLAXCAR FRANCE
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
SASIC
ZIMMERMANN
NISSAN
OPEL
VEMA
PAGID
CASALS
BENDIX
BENDIX
JURID
PILENGA
QH Benelux
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
ASHIKA
JAPKO
METZGER
MEYLE
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
NISSAN
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
OPEL
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
OEM
DENCKERMANN
DENCKERMANN
GALFER
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
BRECO
OPTIMAL
QH Talbros
ABE
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
QH Benelux
CAR
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KEY PARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MDR
NPS
NATIONAL
LPR
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.