Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADM54338
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
18
Janta, numar gauri
1
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
45
Diametru exterior
235
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
16
Greutate (în kg)
3,550
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
METELLI
AP
NK
MEYLE
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
KAGER
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
QH Benelux
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
SAKURA
METZGER
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
COMLINE
OEM
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
QH Talbros
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NPS
LPR
ASHUKI
MINTEX
MDR
MAZDA
MAZDA
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.