Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADK84308
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
18
Janta, numar gauri
4
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
50
Diametru exterior
230
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
16
Diametru butuc [mm]
64
Greutate (în kg)
3,550
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CAR
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
MAPCO
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
PAGID
ZIMMERMANN
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
JURID
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
SAKURA
JAPKO
METZGER
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
COMLINE
OEM
DENCKERMANN
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
QH Talbros
ABE
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
ASHUKI
ASHUKI
MINTEX
MDR
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
NPS
LPR
FENOX
PILENGA
VAICO
WAGNER
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.