Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADG04385
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
26
Janta, numar gauri
4
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
48,5
Diametru exterior
275
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
24
Diametru butuc [mm]
68,5
Greutate (în kg)
6,440
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
KAMOKA
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
FARCOM
METELLI
MASTER-SPORT
AP
MEYLE
NK
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
KAGER
PROFIT
HYUNDAI
PAGID
BENDIX
QH Benelux
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
STELLOX
SAKURA
GIRLING
JAPKO
METZGER
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
OEM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
QH Talbros
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
QH Benelux
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
LPR
NPS
PEMEBLA
MINTEX
MDR
NATIONAL
PEMEBLA
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
VAICO
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.