Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADF124304
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
25
Grosime [mm]
48,5
Diametru exterior
300
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
24
Diametru butuc [mm]
63,6
Greutate (în kg)
8,26
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
MALÒ
FORD
JP GROUP
JP GROUP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
MASTER-SPORT
AP
METZGER
AP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAPCO
AUTOMEGA
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
KAGER
MEYLE
MEYLE
PAGID
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
FORD
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
TEXTAR
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
OEM
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
DJ PARTS
OPEN PARTS
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
BRECK
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
TRW
Brake ENGINEERING
BREMBO
APEC braking
LPR
BREMBO
QH Benelux
KEY PARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
SCT Germany
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.