Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 700 642
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Tip disc frâna
plin
Articol extins/Info extins 2
cu senzor ABS
Articol extins/Info extins 2
cu rulment roata
Diametru exterior
274
Diametru butuc [mm]
153
Alezaj butuc -? [mm]
52,3
Grosime disc frâna [mm]
11
Înaltime [mm]
47
Înaltime 1 [mm]
68
Înaltime 2 [mm]
82
Janta, numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
A se schimba numai în perechi
Incarcare date...
BENDIX
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
CAR
CAR
AP
MAPCO
MEYLE
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
VALEO
NK
NK
METELLI
FARCOM
SPIDAN
IPD
NK
NK
BIRTH
IPD
KAGER
KAGER
ZIMMERMANN
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
EUROBRAKE
EUROBRAKE
GIRLING
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
SWAG
SASIC
METZGER
REMSA
KAWE
OEM
OPTIMAL
OPTIMAL
FAG
FAG
SPIDAN
NK
RENAULT
ICER
CIFAM
AUTEX
TRISCAN
KAGER
AUTEX
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
GSP
Automotive Bearings
COMLINE
FREMAX
OPEN PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
ABE
ABE
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
FLENNOR
CAR
CAR
SNR
MGA
NATIONAL
MABY PARTS
MABY PARTS
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
LPR
LPR
AUTOTEAM
CALIBER
MOOG
KM International
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
SKF
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.