Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 301 415
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Tip disc frâna
ventilat
Diametru exterior
258
Diametru butuc [mm]
146
Alezaj butuc -? [mm]
63,5
Grosime disc frâna [mm]
22
Înaltime [mm]
43,5
Janta, numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
A se schimba numai în perechi
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
FORD
CAR
FORD
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
KOSHIMO
MAXGEAR
MAXGEAR
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
AP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
VALEO
OEM
NK
FORD
FORD
KAGER
KAGER
PROFIT
SWAG
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
VILLAR
METZGER
KAWE
MEYLE
MEYLE
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
WOKING
REMSA
REMSA
WOKING
TEXTAR
TEXTAR
HELLA
HELLA
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
FORD
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
KAWE
DELPHI
BRECK
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
BREMSI
FRIGAIR
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
DITAS
Brake ENGINEERING
BOSCH
LPR
LPR
BREMBO
BREMBO
CAR
ASHUKI
ASHUKI
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
PILENGA
WAGNER
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.