Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 207 072
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Tip disc frâna
plin
Articol extins/Info extins 2
cu rulment roata
Articol extins/Info extins 2
cu senzor ABS
Diametru exterior
280
Diametru butuc [mm]
154
Alezaj butuc -? [mm]
64,5
Grosime disc frâna [mm]
12
Înaltime [mm]
49,5
Înaltime 1 [mm]
87,5
Înaltime 2 [mm]
102
Janta, numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
118
A se schimba numai în perechi
Incarcare date...
BENDIX
BREMBO
BOSCH
IJS GROUP
KAMOKA
CAR
CAR
AP
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
OPTIMAL
OPTIMAL
NK
NK
OEM
METELLI
FARCOM
SPIDAN
NK
NK
BIRTH
IPD
KAGER
SASIC
ZIMMERMANN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
PROFIT
PAGID
PAGID
CASALS
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
JURID
PILENGA
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
SWAG
METZGER
MEYLE
REMSA
KAWE
SPIDAN
NK
RENAULT
ICER
CIFAM
TRISCAN
RENAULT
RENAULT
RENAULT
KAGER
AUTEX
HELLA
HELLA
OPEL
OPEL
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
OPEL
Automotive Bearings
COMLINE
COMLINE
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
FLENNOR
CAR
CAR
MABY PARTS
MABY PARTS
STARLINE
PROTECHNIC
LPR
LPR
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
SKF
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.