Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 107 682
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Tip disc frâna
ventilat
Diametru exterior
288
Diametru butuc [mm]
148
Alezaj butuc -? [mm]
65
Grosime disc frâna [mm]
25
Înaltime [mm]
35
Janta, numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
A se schimba numai în perechi
Incarcare date...
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
KAMOKA
OEM
MEYLE
MEYLE
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
MAXGEAR
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
NK
METELLI
FARCOM
AP
AP
SWAG
SWAG
NK
KAGER
KAGER
PROFIT
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
VILLAR
METZGER
KAWE
AUDI
SEAT
SKODA
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
HELLA
HELLA
HELLA
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
LPR
LPR
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
KAWE
DELPHI
DELPHI
BRECK
BRECK
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
ABE
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
BREMBO
CAR
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
PILENGA
WAGNER
NECTO
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.