Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 6016491
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat
Diametru [mm]
240
Grosime disc frâna [mm]
24,1
Grosime minima [mm]
22,6
Diametru de centrare [mm]
63,5
Înaltime [mm]
58
Numar gauri
4
Dimensiune filet
13,7
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
FORD
LEMFÖRDER
BRADI
BRADI
PEX
PEX
CAR
CAR
MAPCO
A.B.S.
MAPCO
FORD
FORD
A.B.S.
FORD
FORD
FORD
FORD
VALEO
VALEO
NK
METZGER
AP
METELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
NK
SEBRO
BENDIX
MAGNETI MARELLI
ATE
MAGNETI MARELLI
FORD
AC
TVR
PANTHER
FORD
FORD
FORD
FORD
SWAG
PAGID
ATE
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
OEM
FORD
ROADHOUSE
REMSA
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
MEYLE
MEYLE
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
OBTEC A/S
FORD
FORD
FORD
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
GRAF
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
LPR
LPR
FIRST LINE
CAR
CAR
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
WOKING
PILENGA
ABEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.