Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 37-1422
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
256
Înaltime [mm]
37
Tip disc frâna
perforat
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
22
Dimensiune filet
16
Grosime minima [mm]
19
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
65
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PEX
PEX
CAR
FEBI BILSTEIN
MAPCO
BRADI
VALEO
VALEO
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SEAT
NK
sbs
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
METELLI
SEBRO
METZGER
AP
BRILLIANCE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
ATE
OBTEC A/S
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
QH Benelux
GIRLING
LUCAS ELECTRICAL
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
VW (SVW)
SEBRO
METELLI
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
AUDI
AUDI
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
LPR
ACDelco
BARUM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
FTE
DELPHI
FTE
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
GRAF
TRW
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
PILENGA
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.