Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: TB219219
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru asezare gauri -? [mm]
14,8
Partea de montare
punte fata
Tip disc frâna
ventilat
Diametru butuc [mm]
141
Grosime disc frâna [mm]
28
Diametru [mm]
275
Înaltime [mm]
49,3
diametrul punctelor de fixare (mm)
100
Diametru de centrare [mm]
55
Numar gauri 1
5
Numar gauri 2
2
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEX
PEX
BRADI
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
NK
METELLI
METELLI
METZGER
FEBI BILSTEIN
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
QH Benelux
QH Benelux
QH Benelux
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ACDelco
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ABE
ROULUNDS RUBBER
DBA
FERODO
TRW
CAR
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
WOKING
LPR
OEM
INTERBRAKE
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.