Disc frana

Disc frana

OEM: TB219118
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru asezare gauri -? [mm]
13,1
Partea de montare
punte fata
Tip disc frâna
ventilat
Diametru butuc [mm]
135,5
Grosime disc frâna [mm]
22
Diametru [mm]
235
Înaltime [mm]
46,2
diametrul punctelor de fixare (mm)
100
Diametru de centrare [mm]
55
Numar gauri 1
4
Numar gauri 2
1
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BRADI
BRADI
PEX
PEX
FEBI BILSTEIN
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
NK
NK
OBTEC A/S
OBTEC A/S
LEMFÖRDER
METELLI
METELLI
FEBI BILSTEIN
METZGER
METZGER
NK
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
SEBRO
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
QH Benelux
QH Benelux
GIRLING
QUINTON HAZELL
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ACDelco
ACDelco
MAZDA
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
RUVILLE
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
FTE
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DBA
FERODO
FERODO
TRW
REMSA
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
BOSCH
HP (ZEBRA)
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LPR
LPR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
OEM
PILENGA
ABEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.