Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: TB217620
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru asezare gauri -? [mm]
12,6
Partea de montare
punte fata
Tip disc frâna
ventilat
Diametru butuc [mm]
156
Grosime disc frâna [mm]
24
Diametru [mm]
256
Înaltime [mm]
45,5
diametrul punctelor de fixare (mm)
114,3
Diametru de centrare [mm]
69
Numar gauri 1
4
Numar gauri 2
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
FEBI BILSTEIN
PEX
CAR
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
VALEO
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
AP
AP
AP
VOLVO
NK
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
ZIMMERMANN
HYUNDAI
HYUNDAI
SWAG
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
JAPKO
JAPKO
JAPKO
REMSA
METZGER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
BLUE PRINT
BARUM
BORG & BECK
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
BRECO
BRECO
BRECO
ABE
ABE
ASHUKI
LPR
WOKING
FERODO
TRW
TRW
TRW
TRUSTING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
FIRST LINE
CAR
NPS
MINTEX
MINTEX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PATRON
PATRON
PROTECHNIC
PROTON
ROTINGER
OEM
VAICO
PILENGA
PILENGA
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.