Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: TB217609
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru asezare gauri -? [mm]
12,5
Partea de montare
punte fata
Tip disc frâna
ventilat
Diametru butuc [mm]
156
Grosime disc frâna [mm]
24
Diametru [mm]
256
Înaltime [mm]
45,3
diametrul punctelor de fixare (mm)
114,3
Diametru de centrare [mm]
69
Numar gauri 1
4
Numar gauri 2
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
FEBI BILSTEIN
CAR
FEBI BILSTEIN
MAPCO
sbs
A.B.S.
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
AP
AP
MITSUBISHI
VOLVO
JP GROUP
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MEYLE
HYUNDAI
SWAG
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
JAPKO
JAPKO
JAPKO
VILLAR
REMSA
METZGER
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
BRECO
BRECO
ASHUKI
SIMER
SIMER
WOKING
FERODO
TRW
GRAF
TRW
TRUSTING
VALEO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
FIRST LINE
CAR
NIPPARTS
LPR
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MINTEX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
NATIONAL
PATRON
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
PROTON
ROTINGER
OEM
PILENGA
VAICO
PILENGA
PILENGA
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.