Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: TB215152
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru asezare gauri -? [mm]
13,6
Partea de montare
punte fata
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
12
Diametru [mm]
239
Numar gauri
4
Grosime minima [mm]
10
Înaltime [mm]
35,06
Diametru de centrare [mm]
65
diametrul punctelor de fixare (mm)
100
Diametru butuc [mm]
134,85
Numar gauri 1
4
Numar gauri 2
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
METZGER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
KAMOKA
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
PEX
PEX
CAR
CAR
A.B.S.
A.B.S.
MAPCO
MAGNETI MARELLI
AUDI
AUDI
VALEO
NK
NK
NK
FEBI BILSTEIN
METELLI
FARCOM
KLAXCAR FRANCE
AUTOMEGA
NK
AUDI
SEAT
SWAG
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
PILENGA
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
STELLOX
REMSA
KAWE
KAWE
VILLAR
ICER
CIFAM
TRISCAN
AUDI
HELLA
HELLA
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
OPTIMAL
FTE
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
TRUSTING
TRW
FLENNOR
CAR
CAR
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
ASHUKI
ROTINGER
SCT Germany
OEM
VAICO
LPR
WAGNER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.