Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 16046
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
257
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime minima [mm]
18,2
Înaltime [mm]
40,5
Janta, numar gauri
4
Tip disc frâna
ventilat
Diametru butuc 1 [mm]
59
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Greutate (în kg)
4,91
Incarcare date...
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
BREMBO
BRADI
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
FEBI BILSTEIN
BRADI
PEX
CAR
MAPCO
OEM
LEMFÖRDER
VALEO
NK
NK
NK
MEYLE
METELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
METZGER
NK
SEBRO
SEBRO
ATE
FIAT
LANCIA
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
BOSCH
PAGID
PAGID
FIAT
ATE
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
FIAT
REMSA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SWAG
FIAT
FIAT
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
ICER
CIFAM
SPIDAN
TRISCAN
OBTEC A/S
ROADHOUSE
REMSA
VALEO
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
FREMAX
QUINTON HAZELL
RUVILLE
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
FAG
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
BRECO
MGA
SIMER
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
APEC braking
BREMBO
HAVAM
CAR
LPR
MOPROD
MINTEX
NATIONAL
TRW
DOYEN
PILENGA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.