Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 15981
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
239
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime minima [mm]
18
Înaltime [mm]
43
Janta, numar gauri
4
Tip disc frâna
ventilat
Diametru butuc 1 [mm]
63,5
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Greutate (în kg)
4,24
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BRADI
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
FORD
FORD
FORD
BRADI
FORD
PEX
PEX
CAR
FORD
FORD
MAPCO
OEM
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
VALEO
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
NK
METELLI
METZGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
SEBRO
KAVO PARTS
FORD
FORD
ATE
BOSCH
FORD
FORD
FORD
PAGID
PAGID
ATE
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
REMSA
FORD
MEYLE
ICER
CIFAM
SPIDAN
REMSA
TRISCAN
OBTEC A/S
ROADHOUSE
REMSA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
FORD
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
FORD
FORD
FORD
TEXTAR
SWAG
FREMAX
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FAG
BRECO
QUINTON HAZELL
SIMER
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
APEC braking
LPR
INTERBRAKE
HAVAM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MOPROD
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
TRW
DOYEN
PILENGA
VAICO
FORD
FORD
FORD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.