Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 15770
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
236
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime minima [mm]
17
Înaltime [mm]
41
Janta, numar gauri
4
Tip disc frâna
ventilat
Diametru butuc 1 [mm]
60
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Dimensiune filet
M14
Greutate (în kg)
4,17
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BRADI
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BRADI
BREMBO
BRADI
PEX
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
OEM
VALEO
METZGER
NK
METELLI
NK
KAWE
NISSAN
NISSAN
SWAG
ATE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
BOSCH
DÜKER
SEBRO
ATE
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
OPEL
OPEL
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
MEYLE
METZGER
ICER
CIFAM
SPIDAN
TRISCAN
OBTEC A/S
SPIDAN
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA
VAUXHALL
CHEVROLET
OPEL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
VAUXHALL
CHEVROLET
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BLUE PRINT
FREMAX
QUINTON HAZELL
RUVILLE
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FAG
BRECO
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
SIMER
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
HAVAM
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MOPROD
MINTEX
NATIONAL
LPR
TRW
DOYEN
PILENGA
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.