Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V70-80006
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
235
Înaltime [mm]
43,2
Alezaj-? [mm]
14,5
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
17,9
Grosime minima [mm]
16
Diametru interior [mm]
129,5
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
55
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
NK
METELLI
FARCOM
AP
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
MEYLE
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAWE
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
STOP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ASHIKA
GIRLING
VILLAR
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
SWAG
SWAG
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
RAMEDER
LPR
NPS
NPS
FENOX
PILENGA
OEM
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.