Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V64-80001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
231,2
Înaltime [mm]
50
Alezaj-? [mm]
12,8
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
17
Grosime minima [mm]
15
Diametru interior [mm]
137,5
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
64
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
PEX
CAR
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
AP
MAPCO
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PAGID
ZIMMERMANN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
JURID
ASHIKA
GIRLING
VILLAR
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
TEXTAR
ACDelco
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
WOKING
FERODO
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
NPS
LPR
RAMEDER
FENOX
PILENGA
OEM
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.