Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V46-80001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
4
Diametru [mm]
238
Înaltime [mm]
41
Alezaj-? [mm]
12,5
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
20,1
Grosime minima [mm]
17,7
Diametru interior [mm]
128
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
61
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Alezaj-? 1 [mm]
12,65
Alezaj-? 2 [mm]
8,5
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
WAECO
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
KWP
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
MEYLE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
METZGER
AP
KLAXCAR FRANCE
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
SASIC
MAGNETI MARELLI
VAICO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
HERZOG GERMANY
PAGID
PAGID
QH Benelux
BENDIX
JURID
STOP
GIRLING
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SWAG
VILLAR
RENAULT
RENAULT
CIFAM
TRISCAN
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
BARUM
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
ROULUNDS BRAKING
WOKING
MGA
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
Brake ENGINEERING
FERODO
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NPS
NATIONAL
WOKING
LPR
RAMEDER
RAMEDER
RAMEDER
FENOX
PILENGA
OEM
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.