Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V42-80014
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
266
Înaltime [mm]
34,2
Alezaj-? [mm]
13
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
20
Diametru interior [mm]
133,1
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
66
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
MEYLE
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
FEBI BILSTEIN
METELLI
FARCOM
SASIC
AP
METZGER
AP
KLAXCAR FRANCE
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
VAICO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
CITROËN
BENDIX
JURID
JURID
STOP
GIRLING
VILLAR
SWAG
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TOPRAN
CIFAM
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
BARUM
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
GRAF
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
FERODO
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
LPR
RAMEDER
FENOX
PILENGA
OEM
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.