Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V42-40001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
3
Diametru [mm]
238
Înaltime [mm]
29
Alezaj-? [mm]
13
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
8
Grosime minima [mm]
6
Diametru interior [mm]
124,5
Numar gauri
3
Diametru de centrare [mm]
57
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Alezaj-? 1 [mm]
13
Alezaj-? 2 [mm]
6,75
Diametru interior 2 [mm]
134
Partea de montare
puntea spate
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
KAMOKA
MEYLE
MEYLE
KWP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
PEX
METZGER
AP
CAR
METZGER
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
VALEO
VALEO
E.T.F.
SASIC
NK
NK
METELLI
METELLI
FARCOM
FARCOM
SASIC
KLAXCAR FRANCE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KBP
KAWE
VAICO
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MAGNETI MARELLI
HERZOG GERMANY
PAGID
PILENGA
QH Benelux
PILENGA
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
JURID
GIRLING
GIRLING
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
SWAG
QUINTON HAZELL
TOPRAN
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
TEXTAR
CITROËN
CITROËN
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
BARUM
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
LPR
ROULUNDS BRAKING
WOKING
MGA
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
GRAF
GRAF
TRW
Brake ENGINEERING
FERODO
LPR
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
WOKING
RAMEDER
RAMEDER
FENOX
FENOX
OEM
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.