Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V40-80042
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
4
Diametru [mm]
240
Înaltime [mm]
41
Alezaj-? [mm]
14
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime minima [mm]
17
Diametru interior [mm]
126
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
60
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Alezaj-? 1 [mm]
14,2
Alezaj-? 2 [mm]
6,5
Numar gauri 2
6
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
OPEL
BREMBO
BREMBO
BOSCH
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
KWP
PEX
CAR
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
FEBI BILSTEIN
E.T.F.
NK
TOPRAN
METELLI
FARCOM
METZGER
AP
MAPCO
MAPCO
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
VAICO
SWAG
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
OPEL
QH Benelux
GIRLING
MEYLE
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
SASIC
OPEL
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
BARUM
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
NPS
WOKING
FERODO
GRAF
TRW
LUCAS
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
LPR
NPS
RAMEDER
FENOX
OEM
PILENGA
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.