Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V40-80034
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
4
Diametru [mm]
256
Înaltime [mm]
41
Alezaj-? [mm]
14
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
21
Procesare
aliat/cementat
Diametru interior [mm]
123
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
60
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Alezaj-? 1 [mm]
14,2
Alezaj-? 2 [mm]
6,5
Numar gauri 2
6
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
OPEL
OPEL
OPEL
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
KAMOKA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
KWP
PEX
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
TOPRAN
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
METZGER
AP
NK
AUTOMEGA
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KBP
VAICO
SWAG
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
PAGID
PAGID
QH Benelux
BENDIX
JURID
JURID
STOP
OPEL
OPEL
GIRLING
MEYLE
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
SASIC
OPEL
OPEL
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
BARUM
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ROULUNDS BRAKING
NPS
WOKING
MGA
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
TRW
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
Brake ENGINEERING
FERODO
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
MINTEX
NATIONAL
LPR
RAMEDER
FENOX
PILENGA
OEM
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.