Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V40-80019
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
5
Diametru [mm]
286
Înaltime [mm]
58,4
Alezaj-? [mm]
14
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
21
Procesare
aliat/cementat
Diametru interior [mm]
139
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
70
Diametru asezare gauri -? [mm]
110
Alezaj-? 1 [mm]
14,2
Alezaj-? 2 [mm]
11,1
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
OPEL
OPEL
BREMBO
BOSCH
KAMOKA
KWP
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
TOPRAN
NK
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FARCOM
METELLI
METZGER
AP
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
VAICO
SWAG
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
OPEL
QH Benelux
GIRLING
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
MEYLE
MEYLE
MEYLE
VILLAR
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
OPEL
OPEL
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
TEXTAR
ACDelco
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
WOKING
FERODO
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
LPR
RAMEDER
FENOX
PILENGA
OEM
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.