Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V40-40009
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
280
Înaltime [mm]
102,2
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
12
Dimensiune filet
M 14x1,5
Grosime minima [mm]
10
Diametru interior [mm]
64,5
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
68
Diametru asezare gauri -? [mm]
118
Partea de montare
puntea spate
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
AUTOMEGA
PEX
CAR
CAR
AP
METZGER
AP
KAWE
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
NK
FARCOM
MAPCO
FEBI BILSTEIN
KAGER
SASIC
VAICO
ZIMMERMANN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
PILENGA
GIRLING
GIRLING
SWAG
ASHIKA
MEYLE
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
RENAULT
NISSAN
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
RENAULT
NISSAN
RENAULT
OPEL
OPEL
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
OPEL
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
BRECO
MGA
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
QH Benelux
CAR
CAR
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
SNR
MINTEX
MINTEX
NPS
NATIONAL
LPR
FENOX
OEM
SKF
METZGER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.