Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V30-80053
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
5
Diametru [mm]
276
Înaltime [mm]
77,2
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
19
Diametru interior [mm]
156,2
Numar gauri
6
Diametru de centrare [mm]
85
Diametru asezare gauri -? [mm]
130
Alezaj-? 1 [mm]
15,3
Alezaj-? 2 [mm]
16,2
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
MEYLE
PE Automotive
PE Automotive
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
SWAG
TOPRAN
KWP
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
NK
NK
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
METELLI
FARCOM
AP
METZGER
AP
AP
VAICO
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAWE
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
STOP
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
GIRLING
SASIC
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
SASIC
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TEXTAR
TEXTAR
BARUM
BERAL
BERAL
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
WOKING
DURON
TRW
GRAF
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
FERODO
QH Benelux
QH Benelux
CAR
MINTEX
FENOX
PILENGA
OEM
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.