Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V30-80052
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
5
Diametru [mm]
320
Înaltime [mm]
82
Alezaj-? [mm]
17
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
30
Grosime minima [mm]
27,4
Procesare
aliat/cementat
Diametru interior [mm]
154,3
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
67
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Alezaj-? 1 [mm]
15,3
Alezaj-? 2 [mm]
9,2
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
SWAG
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
KWP
PEX
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CAR
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
NK
METELLI
METZGER
AP
AP
VAICO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TOPRAN
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
VILLAR
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
FEBI BILSTEIN
TEXTAR
TEXTAR
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
DELPHI
OPTIMAL
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
WOKING
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
CAR
LPR
MINTEX
NATIONAL
RAMEDER
RAMEDER
FENOX
PILENGA
OEM
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.