Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V30-80046
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
6
Diametru [mm]
285
Înaltime [mm]
93
Alezaj-? [mm]
15
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
21,9
Grosime minima [mm]
19
Procesare
aliat/cementat
Diametru interior [mm]
169
Numar gauri
6
Diametru de centrare [mm]
120
Diametru asezare gauri -? [mm]
145
Partea de montare
puntea spate
Incarcare date...
MEYLE
MEYLE
PE Automotive
PE Automotive
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
KWP
PEX
CAR
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MAPCO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VAICO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
METZGER
AP
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
VILLAR
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
SASIC
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
SWAG
ACDelco
BERAL
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
DURON
GRAF
TRW
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
FERODO
QH Benelux
MINTEX
NATIONAL
FENOX
LPR
PILENGA
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.