Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V30-40045
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
5
Diametru [mm]
258
Înaltime [mm]
96,7
Alezaj-? [mm]
15
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
12
Grosime minima [mm]
10
Procesare
aliat/cementat
Diametru interior [mm]
160
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
85
Diametru asezare gauri -? [mm]
130
Alezaj-? 1 [mm]
15
Alezaj-? 2 [mm]
9
Partea de montare
puntea spate
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
MEYLE
SONNENSCHEIN
PE Automotive
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
BREMBO
FEBI BILSTEIN
BOSCH
SWAG
KWP
PEX
CAR
METZGER
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
VALEO
NK
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
METELLI
FARCOM
VAG
VAICO
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
PILENGA
GIRLING
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
SASIC
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
BERAL
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
FERODO
FERODO
QH Benelux
CAR
LPR
MERITOR
MINTEX
NATIONAL
RAMEDER
FENOX
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.