Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V25-80005
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
4
Diametru [mm]
260
Înaltime [mm]
47
Alezaj-? [mm]
13,6
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
22,2
Diametru interior [mm]
136
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
63,5
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
KAMOKA
KWP
PEX
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
METZGER
AP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
VAICO
TOPRAN
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
FORD
FORD
MAGNETI MARELLI
FORD
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
STOP
QH Benelux
GIRLING
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
MEYLE
MEYLE
CIFAM
TRISCAN
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
SWAG
ACDelco
BARUM
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
BRECO
JP GROUP
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
GRAF
Brake ENGINEERING
FERODO
LPR
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
RAMEDER
FENOX
OEM
PILENGA
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.